Με τη Zero Training θα κάψεις λίπος σε ελάχιστο χρόνο

Η γυμναστική και γενικά ό,τι αφορά τον κόσμο του fitness μάς αρέσει. Ωστόσο, σεβόμαστε και συμπαθούμε κι εκείνους που δεν είναι υπέρμαχοι αυτού του τρόπου ζωής, αλλά κατά βάθος θα ήθελαν να βρουν κάτι απλό, για να ξεκινήσουν. Ε, λοιπόν, έχουμε κι εδώ τη λύση.

Ίσως η προπόνηση με την κωδική ονομασία Zero Training (καταλαβαίνεις άραγε το γιατί;) έχει φτιαχτεί για όλους αυτούς που λένε «από Δευτέρα θα ξεκινήσω γυμναστική», αλλά ποτέ δεν το κάνουν πράξη. Πρόκειται ουσιαστικά για μια μέθοδο εκγύμνασης, που δημιουργήθηκε από Ιάπωνες προπονητές και κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με την αναπνοή και τη σωστή στάση του σώματός σου.

Τι είναι η Zero Training

Ωραίοι οι κοιλιακοί, καλά τα push ups, αλλά πολλές φορές το πρόβλημα, ακόμη και για όσους ασχολούνται συχνά με τη γυμναστική, είναι ότι δεν μπορούν να κάψουν το λίπος της κοιλιάς. Δεν χρειάζεται, ωστόσο να πάρεις τους δρόμους και να αρχίσεις να τρέχεις. Μπορείς να κάψεις ένα μέρος λίπους του σώματός σου μέσα σε μόλις πέντε λεπτά, ξαπλώνοντας στο σαλόνι σου.

Εμπνευστής της Zero Training και συγγραφέας του ομώνυμου βιβλίου είναι η καθηγήτρια yoga, Tomomi Ishimura. Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια, είναι μια μέθοδος που μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά τόσο σε αρχάριους, όσο και σε άτομα που γυμνάζονται καθημερινά.

«H κακή στάση του σώματος μας ευθύνεται για τη συσσώρευση λίπους, ενώ παράλληλα μας κάνει να νιώθουμε βαρεμάρα για οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής. Μερικές απλές ασκήσεις αναπνοής, όμως, και λίγα τεντώματα σε συνεδρίες μόλις πέντε λεπτών βοηθούν στη διόρθωση αυτών των προβλημάτων», εξηγεί στο βιβλίο της η Ishimura.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα της Zero Training είναι ότι βοηθάει στην καταπολέμηση του πόνου της πλάτης, ειδικά σε όσους περνούν πολλές ώρες δουλεύοντας μπροστά από έναν υπολογιστή.

Πώς θα ξεκινήσεις τη Zero Training

Πάμε και στο ζουμί της υπόθεσης τώρα. Ας υποθέσουμε ότι είσαι αρχάριος και θες να ξεκινήσεις αυτή τη διάσημη ιαπωνική μέθοδο απώλειας βάρους. Το πρώτο πράγμα που έχεις να κάνεις, είναι να πάρεις ένα υπόστρωμα, να το βάλεις στο πάτωμα και να ξαπλώσεις ανάσκελα πάνω του.

Καλό θα ήταν να βάλεις κι ένα μαξιλάρι στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου για μεγαλύτερη άνεση. Η Tomomi Ishimura ανεβάζει συχνά στο λογαριασμό της στο Instagram, αλλά και στο κανάλι της στο Youtube διάφορες ασκήσεις αναπνοής, αλλά και τεντώματα, που μπορείς να κάνεις από τη συγκεκριμένη θέση.

Η αλήθεια είναι πως δεν απαιτείται ιδιαίτερος κόπος. Δεν θα ιδρώσεις, όπως σε μια τυπική άσκηση γυμναστικής. Αντίθετα, ο σκοπός εδώ είναι να βοηθήσεις το σώμα σου να πάρει την κατάλληλη στάση και θα επικεντρωθείς στο λαιμό, τους ώμους, την πλάτη, τους γοφούς και τα πόδια.

Από αυτή τη θέση τώρα, μπορείς να δοκιμάσεις αρχικά μερικές αναπνοές. Στη συνέχεια, προσπάθησε να ανεβοκατεβάσεις τα χέρια σου και να ανοίξεις το στήθος σου. Κάνε το ίδιο και στα πόδια. Τέντωσέ τα, βάλε το ένα πάνω στο άλλο, πάρε μερικές ακόμη ανάσες και έπειτα σήκω όρθιος και δοκίμασε να κάνεις μερικά τεντώματα, κρατώντας πάντα την πλάτη σου σε μια ευθεία.

Μπορείς να πειραματιστείς όσο θέλεις με τις παραπάνω ασκήσεις. Ακόμη και πέντε λεπτά την ημέρα, θα σε βοηθήσουν με τον καιρό να δεις αλλαγές στο σώμα σου, όπως επισημαίνει η ειδικός της Zero Training.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ