Τι ποσοστό λίπους πρέπει να έχεις για να φανούν οι κοιλιακοί σου

Ένα δημοφιλές ρητό γύρω από γυμναστική λέει πως «οι κοιλιακοί γίνονται στην κουζίνα και όχι στο γυμναστήριο» και είναι 100% αλήθεια. Αν δεν μειώσεις το ποσοστό λίπους στο σώμα σου, δεν θα καταφέρεις ποτέ να δεις τα αποτελέσματα της σκληρής δουλειάς, που ρίχνεις τόσο καιρό.

Για να καταφέρεις να «γράψεις» κοιλιακούς εκτός από καθημερινή προπόνηση, χρειάζεται να υιοθετήσεις κι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, το οποίο θα ενισχύσει και θα τονώσει τους μύες σου στο συγκεκριμένο σημείο. Κακά τα ψέματα, οι κοιλιακοί είναι ένας δύσκολος αλλά πολυπόθητος στόχος.

Ο μαγικός αριθμός για τους κοιλιακούς σου

Κοιλιακοί και ποσοστό λίπους
Unsplash

Οι κοιλιακοί μας, όπως και κάθε άλλος μυς στο σώμα μας, αποτελούνται από μυϊκές ίνες διαφόρων τύπων και αυτές οι ίνες είναι κατασκευασμένες από πρωτεΐνες. Έτσι, τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για να βοηθήσουμε τους μύες μας στο συγκεκριμένο σημείο.

Έχουμε αναφερθεί λεπτομερώς στις τροφές που πρέπει να καταναλώνεις για να βοηθήσεις τους κοιλιακούς σου να εμφανιστούν. Σε αυτό εδώ το κείμενο θα μιλήσουμε για έναν «μαγικό αριθμό», αυτόν του ποσοστού λίπους που πρέπει να έχεις στο σώμα σου, ούτως ώστε να διαγραφεί το six-pack, που πάντα ονειρευόσουν.

 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, λοιπόν, για τους άνδρες ηλικίας από 20 έως 39 ετών, ένα ποσοστό λίπους που ξεπερνάει το 25% θεωρείται υπέρβαρο (για τους άνω των 40 ετών το όριο είναι στο 28%), ενώ ένας αριθμός πάνω από 30% μπορεί να οδηγήσει και σε πολλά προβλήματα υγείας. Εάν θέλεις να δεις τους μυς των χεριών σου και των ώμων σου να κάνουν την εμφάνισή τους, τότε αυτό το ποσοστό πρέπει να φτάσει κοντά στο 15%, ενώ για να καταφέρεις να δεις έξι «τετραγωνάκια» στην κοιλιά σου, τότε το ποσοστό λίπους πρέπει να φτάσει στο 10%.

Για κάποιον που ασχολείται έντονα με τη γυμναστική και ακολουθεί πιστά ένα πρόγραμμα διατροφής δεν είναι δύσκολο να φτάσει σε αυτό το σημείο. Ωστόσο, το να καταφέρει να διατηρηθεί εκεί, αποτελεί πραγματική πρόκληση και θέλει αρκετή προσπάθεια.

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζεις πως το σώμα σου θα πρέπει πάντα να διατηρεί ένα συγκεκριμένο ποσοστό λίπους, προκειμένου να είναι υγιές. Αν φτάσει κάποιος στο άλλο άκρο και ρίξει πάρα πολύ χαμηλά αυτό το ποσοστό, μπορεί να βλάψει σοβαρά την υγεία του.

Ένας αθλητής, από την άλλη, μπορεί να φτάσει ακόμη και στο 6% ποσοστoύ λίπους, ωστόσο για τους περισσότερους από εμάς ένα ποσοστό μεταξύ 10%-15% είναι άκρως ικανοποιητικό. Για να γίνει, βέβαια, αυτό θα πρέπει να πεις αντίο στο αλκοόλ και στο junk food. Τουλάχιστον για τις έξι από τις επτά ημέρες της εβδομάδας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ