Τα 5 μυστικά του Cristiano Ronaldo για σώμα υπεραθλητή

Ανεπανάληπτο ταλέντο, εξωπραγματικό σώμα. Δύο αδιαμφισβήτητα πράγματα για τον Cristiano Ronaldo. Και για τα δύο έχει χυθεί πολύ μελάνι.

Στα 36 του, ο Πορτογάλος άσος δείχνει να έχει βρει το ελιξίριο της νιότης. Ναι, ok, σίγουρα δεν τον έχουν πάρει τα χρόνια, αλλά αν σκεφτείς ότι δεν είναι λίγοι οι συνάδελφοί του που έχουν κρεμάσει τα παπούτσια τους σε πολύ μικρότερη ηλικία, καθώς και ότι αρκετοί συνομήλικοί του δεν δείχνουν να έχουν τις αντοχές που είχαν κάποτε, η φυσική του κατάσταση είναι ειλικρινά εντυπωσιακή. 

Είναι πιο fit από ποτέ άλλοτε -τυχαία τον παρομοιάζουν με τον Άνθρωπο του Βιτρούβιου, το διάσημο σχέδιο του Leonardo Da Vinci-, με τους κοιλιακούς του να γραμμώνουν ακόμα πιο πολύ με το πέρασμα του χρόνου. 

Όχι, ο CR7 δεν έχει πάθει Benjamin Button. Τα καλά γονίδια και η σκληρή προπόνηση αναμφίβολα τον έχουν φέρει μέχρι εδώ, σε συνδυασμό όμως με πολλά ακόμα πράγματα. Συγκεκριμένα, με καθημερινές συνήθειες που έχουν να κάνουν με τα βασικά για την καλή λειτουργία του οργανισμού: τη διατροφή, την ξεκούραση, την ενυδάτωση.

5 wellness μυστικά από τον Cristiano Ronaldo που νικούν τον χρόνο

Η διατροφή 

Τι τρώει ο μεγαλύτερος σκόρερ στην ιστορία του ποδοσφαίρου; Η διατροφή του αποτελείται από ισορροπημένα και υγιεινά μικρά γεύματα, έξι στον αριθμό -ανά τρεις ώρες δηλαδή περίπου-, που τον βοηθούν να έχει ενέργεια όλη μέρα και θέτουν σε εγρήγορση τον μεταβολισμό του. Καταναλώνει πολλά φρούτα, λαχανικά –το μπρόκολο είναι από τα αγαπημένα του-, ρύζι και δημητριακά ολικής αλέσεως. Αγαπά το ψάρι, ειδικά τον ξιφία, τα λαυράκια και τον μπακαλιάρο. Συνοδεύει πάντα το κυρίως γεύμα του με σαλάτα. Τρώει πολύ κοτόπουλο, καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και έχει λίγα λιπαρά, αλλά σπάνια κόκκινο κρέας. 

Η γυμναστική

 

Το να είναι σε φόρμα είναι μέρος της δουλειάς του. Γνωρίζει όμως ότι είναι εξίσου σημαντικό για την καλή σωματική και ψυχική του υγεία. Όπως ο ίδιος άλλωστε έχει δηλώσει: «Ακόμα και δέκα λεπτά γυμναστικής την ημέρα είναι πολύτιμα για την καλή υγεία του οργανισμού. Μπορείτε για παράδειγμα να κάνετε 5 λεπτά κοιλιακούς το πρωί και άλλα 5 το βράδυ πριν κοιμηθείτε, να βγειτε για ένα γρήγορο περπάτημα στη γειτονιά σας ή να κολυμπήσετε για όσο αντέχετε». 

Το cardio είναι το είδος της προπόνησης που αγαπά ο Ronaldo, καθώς προσφέρει δύναμη, αντοχή και μυική ανάπτυξη σε συνδυασμό με τις απαραίτητες διατάσεις που εξασφαλίζουν ευελιξία στις κινήσεις. 

Η προσαρμοστικότητα

Ο 36χρονος διαφοροποιεί το πρόγραμμα εκγύμνασής του ανάλογα με τις ανάγκες που έχει σε κάθε στάδιο της ζωής του. Προσαρμόζει δηλαδή την προπόνησή του με βάση την ηλικία του, ώστε να δουλεύει κάθε φορά μυϊκές ομάδες που είναι πιο εύκολο να χαλαρώσουν με το πέρασμα του χρόνου. Η κοιλιά είναι μία από αυτές για τους άντρες που βρίσκονται στο κατώφλι των 40. 

Ο ύπνος

Το ότι η αϋπνία γερνά το δέρμα και τον οργανισμό είναι γνωστό. Όπως επίσης και ότι ένας αναζωογονητικός ύπνος είναι εκείνος που διαρκεί από 7 με 8 ώρες. Ο ίδιος έχει αναφέρει σχετικά: «Πηγαίνω για ύπνο νωρίς και σηκώνομαι νωρίς, ειδικά τις ημέρες πριν από τους αγώνες. Ο ύπνος βοηθά τους μυς να ανακάμψουν, ανακουφίζει το σώμα και ξεκουράζει το πνεύμα».

Η ενυδάτωση

Δεν μπορεί να μην έχει πάρει το μάτι σου το viral βίντεο στο οποίο πριν μερικούς μήνες ο Ronaldo σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος εξαφανίζει τα μπουκάλια της Coca-Cola και υψώνει ένα μπουκάλι νερού συμβουλεύοντας άπαντες να πίνουν περισσότερο. Διαφημιστικό ή όχι κόλπο, εμείς κρατάμε το σημαντικό μήνυμα που ήθελε να περάσει ο CR7 σχετικά με την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου διατροφής και ζωής.

Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση οκτώ ποτηριών την ημέρα αναζωογονεί τον οργανισμό, ικανοποιεί το αίσθημα της πείνας και αυξάνει σημαντικά την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, δύο ουσίες που είναι υπεύθυνες για την καλή, νεανική εμφάνιση του δέρματος.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ