Ο Θοδωρής Ιακωβίδης μιλάει στην Fitness Motivation Hellas

Ο Θοδωρής Ιακωβίδης είναι γεννημένος στις 12 Φεβρουαρίου 1991, είναι πρωταθλητής της άρσης βαρών. Συμμετείχε για την Ελλάδα στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες 2016 όπου κατετάγη 11ος στο σύνολο στα 85 κιλά και στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2020, οι οποίοι διεξήχθησαν το 2021 στο Τόκιο, όπου επίσης κατετάγη στην 11η θέση στην κατηγορία των 96 κιλών.

Ο Θοδωρής συγκίνησε όλο τον κόσμο, μετά την ολυμπιάδα του Τόκιο λόγω των δυσκολιών αλλά και της ψυχολογικής πίεσης που αντιμετώπιζε, δηλώνοντας ότι είναι έτοιμος να σταματήσει την άρση βαρών με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ενα τεράστιο κύμα συμπαράστασης από όλη τη χώρα με αποτέλεσμα, να αναθεωρήσει και να ξεκινήσει την προετοιμασία του για τους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι.

Η συνέντευξη δόθηκε στον συνεργάτη της fmh.gr Αλέξανδρο Κοζωνάκη.

ΠΙ. Ιδανικά η μέρα ενός αρσιβαρίστα θα πρέπει να έχει πρωινή προπόνηση από τις 10 μέχρι τις 12 και απογευματινή από τις 5 μέχρι τις 8μιση. Καθημερινό έλεγχο του σωματικού βάρους και ετοιμασία της κατάλληλης διατροφής.

Στον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο ο αθλητής θα πρέπει σίγουρα να επισκέπτεται αθλητικό ψυχολόγο και να καθορίζει την αποθεραπεία του π.χ πότε θα κάνει μασάζ, φυσιοθεραπείες, σάουνα κλπ.

Βέβαια στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αυτές οι πολυτέλειες. Οι περισσότεροι αθλητές εργάζονται, κάποιοι σπουδάζουν οπότε όσο παράδοξο κι αν ακουστεί οι περισσότεροι Έλληνες αρσιβαρίστες και αρσιβαρίστριες τον ελεύθερο τους χρόνο προσπαθούν να γίνουν ολυμπιονίκες.

ΑΚ. Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα της γυμναστικής σου και πως αυτό μεταβάλλεται λίγο πριν τους μεγάλους αγώνες; Πόσες προπονήσεις κάνεις μέσα στη βδομάδα; Υπάρχει κάποιο rest ή active rest;

ΠΙ. Θα έλεγα ότι το προπονητικό πρόγραμμα της άρσης βαρών είναι αρκετά βαρετό, καθώς δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία στο ασκησιολόγιο. Αρασέ, επολέ ζετέ και squat δεν λείπουν ποτέ από την προπονητική μονάδα. Όσον αφορά το πως μεταβάλλεται το πρόγραμμα, όσο πλησιάζουμε στους αγώνες, πέφτει ο προπονητικός όγκος και αυξάνεται η ένταση,  καθώς επίσης  υπάρχουν μέρες που «παίζουμε» τις ασκήσεις στο 100% και την μια επανάληψη. Προπονούμαι 6 φορές την βδομάδα με ένα rest την Κυριακή και ένα active rest κάθε Πέμπτη.

,

Αλέξανδρος Κοζωνάκης

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ