Μπορώ να γυμναστώ όταν είμαι κρυωμένος/η;

Διαβάστε πότε και αν είναι καλό να γυμνάζεστε αν είστε άρρωστοι ή κρυωμένοι ή έχετε κάποια συγκεκριμένα συμπτώματα.

Η αλλαγή εποχής μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση κρυολογήματος, ιώσεων, ακόμη και γρίπης. Όπως και στην προπόνηση με covid, υπάρχουν πολλά ερωτήματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας, όταν γυμνάζεστε ενώ είστε άρρωστοι.

Μερικές από αυτές τις ασθένειες μπορεί να διαρκέσουν αρκετές εβδομάδες, παραγκωνίζοντας την μέχρι τώρα προσπάθειά σας.

Γράφει η Νάντια Μαύρου, Γυμνάστρια, Πύργος 

Ποια είναι όμως η σωστή σύσταση; Η τακτική άσκηση βοηθά στην πρόληψη τέτοιων ασθενειών; 

Η άσκηση βελτιώνει την ανοσία με την πάροδο του χρόνου ή τη μειώνει; Οι Walsh et al., διεξήγαγαν εκτεταμένη έρευνα στην ανοσολογία, που υποστήριξε πως ορισμένοι τύποι άσκησης ενισχύουν το ανοσοποιητικό.

, μια σπάνια αλλά σοβαρή ιατρική διαταραχή που μπορεί να προκύψει από την υπερβολική άσκηση (Hein 2018).

Εάν υπάρχουν λοιπόν συστηματικά τα παραπάνω συμπτώματα, θα πρέπει να περιμένετε 2-4 εβδομάδες προτού να επιστρέψετε σε άσκηση με μεγαλύτερη ένταση.

Σε περίπτωση που έχετε συμπτώματα που εστιάζονται πάνω από τον λαιμό, όπως συνάχι, πονόλαιμο ή καταρροή, μπορείτε να ασκηθείτε σε μέτρια ένταση, ενώ θα πρέπει να αποφύγετε την άσκηση μεγάλης έντασης μέχρι και 2 ημέρες μετά την υποχώρηση των συμπτωμάτων.

Αν τα συμπτώματα είναι πιο γενικευμένα και κυρίως εστιάζονται κάτω από τον λαιμό, όπως πόνους στους μυς, πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή, τότε για άσκηση μέτριας έντασης θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να απαλλαγείτε από τα συμπτώματα, ενώ για άσκηση μεγάλης έντασης θα πρέπει να περάσουν 2-4 εβδομάδες μετά το τέλος των συμπτωμάτων.

Η άσκηση μπορεί να γίνει σύμμαχός μας στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος αρκεί να σεβόμαστε τα όριά μας και να αποφεύγουμε τις υπερβολές.

Νάντια Μαύρου, Γυμνάστρια, Πύργος 

Ακολούθησε την Νάντια στο Facebook και στο Instagram

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ