Μόλις 4 ασκήσεις αρκούν για να τονώσεις και να ενδυναμώσεις τη μέση σου

Γυμνασμένη μέση
Instagram @alaybowker

Η άσκηση στους μύες του πυρήνα (που πλέκονται μεταξύ τους για να δημιουργήσουν τη μέση μας) είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείς να κάνεις, και ένα σημείο του σώματος που σίγουρα δεν πρέπει να αμελείς στις προπονήσεις σου. Ένας δυνατός πυρήνας σε βοηθά να στέκεσαι, να μεταφέρεσαι, να κάθεσαι, να τρέχεις – λειτουργικές κινήσεις που κάνεις όχι μόνο στο γυμναστήριο αλλά και την καθημερινότητά σου. Για παράδειγμα, όταν σηκώνεις βαριές τσάντες για ψώνια, ένα μικρό παιδί ή ένα κατοικίδιο, χρησιμοποιείς τον πυρήνα σου. 

Πώς μπορώ να χάσω βάρος γύρω από τη μέση μου;

Όσον αφορά το θέμα της απώλειας βάρους από τη μέση, αυτό είναι ένα από τα πιο συχνά που απασχολούν. Αλλά, αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσεις για την απώλεια λίπους είναι ότι η διαδικασία διατήρησης των μυών αλλά η απώλεια του περιττού λίπους δεν λειτουργεί μεμονωμένα. Για να δεις αποτελέσματα θα πρέπει να συνδυάσεις μία ισορροπημένη διατροφή με προπόνηση ενδυνάμωσης και άσκηση.

Παρακάτω, θα βρεις ένα σετ 4 ασκήσεων, που στοχεύουν στη μέση σου. Μια εύκολη και γρήγορη προπόνηση από την Alay Βowker που μπορείς να βάλεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα, μίας και απαιτεί μόλις λίγα λεπτά. 

  • Εκτέλεσε την κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα – bicycle crunches, russian twists, plank ups (με χέρια εναλλάξ), full sit ups. 

 

Η άσκηση για λεπτή μέση και δυνατό κορμό

Οι καλύτερες ασκήσεις για τον πόνο στη μέση ή τον ώμο

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ