Κύφωση στον αυχένα: Τρεις ασκήσεις για να βελτιώσεις τη στάση σου

Καμπουριασμένος αυχέναςiStock

O σύγχρονος τρόπος ζωής, με πολλές ώρες καθημερινά μπροστά σε υπολογιστή και κινητό, σε συνδυασμό με την έλλειψη ειδικής άσκησης για τον αυχένα, οδηγεί πάρα πολύ συχνά στη δημιουργία καμπουριασμένου αυχένα ή αλλιώς της εμφάνισης του εξογκώματος “Dowager Hump”.

Καμπουριασμένος αυχένας

istock

Τι προκαλεί την κύφωση στον αυχένα;

Το συχνό αυτό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί ένα μεγάλο μέρος όσων κάνουν καθιστική εργασία κυρίως, έρχεται σαν αποτέλεσμα μίας χρόνιας λανθασμένης στάσης σώματος, λόγω της συνεχούς κάμψης της σπονδυλικής στήλης προς τα εμπρός. Η κακή στάση του σώματος είναι η πιο συνηθισμένη αιτία.

Άλλες πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν:

· Οστεοπόρωση. Ένα κάταγμα προκαλεί την αυξημένη καμπύλη προς τα εμπρός. Αυτό σε κάνει να ρίχνεις το κεφάλι σου πιο μπροστά από το κανονικό και μετά να το τραβάς προς τα πίσω και προς τα πάνω για να βλέπεις μπροστά. Αυτά είναι τα δύο πράγματα που προκαλούν την αλλαγή στο πάνω μέρος της πλάτης.
· Γενετικό πρόβλημα. Λιγότερο συχνά, η σπονδυλική στήλη δεν σχηματίζεται σωστά πριν από τη γέννηση.
· Η νόσος του Scheuermann. Εμφανίζεται στους εφήβους, όταν η σπονδυλική στήλη εξελίσσεται σε σχήμα σφήνας αντί για ορθογώνιο.
 

Το 4 λεπτο workout για να το αντιμετωπίσεις 

Στο παρακάτω βίντεο, ο φυσιοθεραπευτής Jasper Hulscher μοιράζεται τις τρεις  αγαπημένες του ασκήσεις για τη διόρθωση του προβλήματος. Βάλε τις στο καθημερινό σου πρόγραμμα και δες τη διαφορά στη στάση του αυχένα σου. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ