Κοιλιακοί με τρέξιμο: Μάθε πως θα τα καταφέρεις

Όταν κάποιος θέλει να χάσει λίπος αλλά και να αποκτήσει καλοσχηματισμένους κοιλιακούς και six pack, συχνά ακούμε τους πάντες να λένε «ξεκίνα τρέξιμο»!

Είναι όμως αυτή η σωστή συμβουλή για να φτιάξεις κοιλιακούς;

Γράφει η Βασιλειάδου Χριστίνα, Γυμνάστρια – Χαλκίδα

Η απάντηση βέβαια, δεν μπορεί να είναι μονολεκτική καθώς το να δεις τους κοιλιακούς σου να σχηματίζονται είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων και όχι μιας μόνο οδού.

Αν όμως πρέπει να δώσουμε μια απάντηση, γι’ αυτό και γράφουμε το συγκεκριμένο άρθρο, είναι πως NAI, μπορούμε να αποκτήσουμε κοιλιακούς με το τρέξιμο και θέλει και τρόπο και κόπο!

3 συμβουλές για να τα καταφέρεις

Η σωστή διατροφή είναι κύριο συστατικό για να δουλέψει σωστά ο οργανισμός αλλά και να βοηθηθεί στην γρηγορότερη αποκατάστασή του.

Ξεκινώντας το τρέξιμο, όσα χιλιόμετρα κι αν διανύσεις όσα σπριντ και ανηφόρες κι αν κάνεις αν δεν έχεις το κατάλληλο καύσιμο οι κοιλιακοί σου θα μείνουν κρυμμένοι.

Να θυμάσαι:

Το χτίσιμο των κοιλιακών είναι μια υπόθεση που απαιτεί τάξη και πρόγραμμα, όμως πρόσεξε, δεν είμαστε όλοι γενετικά φτιαγμένοι για να έχουμε εντυπωσιακούς κοιλιακούς και six – pack και δεν τους χτίζουμε όλοι με τον ίδιο χρόνο, καθώς είμαστε διαφορετικοί ενώ μεγάλο ρόλο παίζει η μυϊκή δομή του καθενός και ο τύπος του σώματος.

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Γυμνάστρια – Χαλκίδα

Ακολούθησε την Χριστίνα στο Facebook και στο Instagram

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ