Κανε αυστηρές πιέσεις ώμων για ανάπτυξη δύναμης

Οι αυστηρές πιέσεις ώμων (strict shoulder-press) πάνω από το κεφάλι είναι ότι καλύτερο για την ανάπτυξη δύναμης στο πάνω μέρος του σώματος. Αυτό θα σας βοηθήσει εξίσου σε ασκήσεις όπως το Snatch, το Jerk, τα Handstand Push Ups και τα Handstand Walks.
Οι αυστηρές πιέσεις είναι απλή άσκηση ως προς την εκτέλεση της. Τοποθετείτε την μπάρα στη Front Rack Position και στη συνέχεια πιέζετε.
Παρακάτω θα διαβάσετε 3 σημεία που θα σας διατηρήσουν σταθερούς κατά την εκτέλεση της άσκησης:

1. Σφιχτός Πυρήνας.

Ο πυρήνας του σώματος είναι αυτός που σας σταθεροποιεί για να πιέσετε το φορτίο. Εάν ο πυρήνας υποχωρήσει τότε χάνετε τη σταθερότητα στη μπάρα, γεγονός που προκαλεί υπερβολική κίνηση και πιθανότατα τραυματισμό.Γι αυτό παραμείνετε σφιχτοί.

2. Σπονδυλική Στήλη.

Μπορείτε να έχετε σφιχτή κοιλιά και να χαλαρώνετε όταν εκτελείτε πιέσεις σε επικλινή πάγκο. Οι αυστηρές πιέσεις πάνω από το κεφάλι όμως δεν είναι πιέσεις σε επικλινή. Έχετε μόνο μια σπονδυλική στήλη και θέλετε να τη διατηρήσετε άθικτη. Όταν χαλαρώνει η σπονδυλική στήλη, ασκείτε μια περιττή πίεση στην οσφυϊκή καμπύλη. Γι αυτό ισιώστε.

3. Straight Bar Path.

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο όταν το επιχειρήσετε για πρώτη φορά αλλά η μπάρα πρέπει να μείνει όσο το δυνατό πιο κοντά στη νοητή κάθετη γραμμή, ειδικά στην αρχή της εκτέλεσης. Για να το πετύχετε αυτό απλά μετακινήσετε το κεφάλι σας προς τα πίσω και πιέστε ευθεία προς τα πάνω.
Καθώς προοδεύεις μέσω αυτών των βημάτων και ξεκινήσει η ανάπτυξη δύναμης στο πάνω μέρος του σώματος, θα εκπλαγείτε με το πόσο αποτελεσματικά και γρήγορα μπορείτε να εκτελέσετε ασκήσεις σαν αυτή. Γι αυτό αν ονειρεύεστε να κάνετε το πρώτο σας muscle up ή μα περπατήσετε με τα χέρια αυτό είναι το σημείο από το οποίο θα πρέπει ν ξεκινήσετε.

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Πηγή : theboxnews

fmh profinder

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ