Hack squats για πανίσχυρους τετρακέφαλους

Pretty fit woman doing frontal lunges or squat exercise indoors in a flat

Yπάρχουν αρκετές ασκήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος έτσι ώστε να δώσει ώθηση στους τετρακέφαλους, όμως το Hack Squat προτείνεται τελευταία από πολλούς γυμναστές και παρακάτω θα εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό.

Μόλις αφήσουμε πίσω μας τις κλασικές ασκήσεις για τους τετρακέφαλους και αναζητήσουμε το βήμα παραπάνω, τότε το hack squat θα έχει το τέλειο timing για να μπει στο παιχνίδι. Ίσως να μην έχετε ακούσει ποτέ γι’ αυτό το ανύψωμα, ειδικά αν έχετε προπονηθεί μόνο σε ένα γυμναστήριο με βασικό εξοπλισμό. Αυτό δεν πειράζει. Ας εξερευνήσουμε την ιστορία της κίνησης έτσι ώστε να καταλάβουμε γιατί τελευταία μπαίνει σε όλο και περισσότερα προγράμματα.

Γιατί χρειάζεστε τα Hack Squats για τις προπονήσεις σας

Το θέμα με τα squats είναι το εξής: Κάθε εκδοχή του squat (μπροστινό, πίσω, hack και πολλές άλλες) αλλάζει τις μηχανικές απαιτήσεις για τα πόδια σας. Με αυτόν τον τρόπο, αλλάζει τους μύες που καταπονούνται περισσότερο. Το hack squat προσαρμόζει το κάθισμα σταθεροποιώντας την πλάτη σας και δίνοντας την πρωταρχική έμφαση στους τετρακέφαλους.

Δείτε περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ