Γυμναστική στο σπίτι: 3 βήματα για να δημιουργήσεις έναν αποτελεσματικό χώρο προπονήσεων

γυμναστικη στο σπιτι
iStock

Οι σκοτεινοί μήνες των ολικών lockdown δημιούργησαν την ανάγκη να προπονηθούμε μακριά από τις αίθουσες των γυμναστηρίων. Η συνήθεια της “γυμναστικής στο σπίτι” φαίνεται πως παραμένει και μετά την αποκατάσταση της φυσιολογικής λειτουργίας των τελευταίων, καθώς εκμηδενίζει αποστάσεις και τρυπώνει ακόμα και στο πιο φορτωμένο πρόγραμμα καθημερινότητας.

Παρόλο που αρκετοί υποστηρίζουν πως οι προπονήσεις στο σπίτι δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικές με εκείνες στο γυμναστήριο, οι ειδικοί έρχονται να τους διαψεύσουν εξηγώντας πως δε χρειάζονται ακριβά όργανα γυμναστικής ή πολλά και διαφορετικά μεγέθη αλτήρων για ένα υγιή και ουσιαστικό αποτέλεσμα. Ακολουθώντας τα παρακάτω βασικά βήματα μπορείς να δημιουργήσεις τον δικό σου χώρο προπονήσεων στο σπίτι σου.

Οριοθέτησε έναν χώρο μέσα ή έξω από το σπίτι:

Σκέψου πόσο χώρο χρειάζεσαι για να εκτελέσεις με άνεση ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασκήσεων και έπειτα αναζήτησε το δωμάτιο αυτό μέσα ή έξω από το σπίτι. Μπορεί να είναι το υπνοδωμάτιο, μέρος του σαλονιού, το γκαράζ ή ένα σημείο της βεράντας/κήπου. Ανεξάρτητα από τα τετραγωνικά που θα αφιερώσεις, φρόντισε να υπάρχει αρκετό φυσικό φως και καλή κυκλοφορία του αέρα.

Κοιλιακοί, γλουτοί, πόδια: Οι ασκήσεις εδάφους για σούπερ σύσφιξη (ναι, είναι για δύο και θέλουν μόνο 15 λεπτά!)

Δημιούργησε την σωστή ατμόσφαιρα:

Για να αντιμετωπίζεις τις προπονήσεις σου με καλή διάθεση και όχι σαν μια ακόμα υποχρέωση, είναι σημαντικό να διαμορφώσεις έναν χώρο μέσα στον οποίο θα αισθάνεσαι όμορφα. Ακόμα και αν δεν είναι εφικτό να γυμνάζεσαι σε έναν ικανοποιητικά μεγάλο χώρο, με μικρές προσθήκες, όπως είναι κεριά, μερικά πράσινα φυτά, μουσική αλλά και ευωδίες αιθέριων ελαιών θα δημιουργήσεις μια ευχάριστη και ξεκούραστη ατμόσφαιρα. Θυμήσου να διακοσμήσεις τον χώρο γύρω σου με φωτογραφίες, quotes, έργα τέχνης που σε εμπνέουν και σε παρακινούν να πετύχεις τους στόχους σου, ενώ μην ξεχνάς να τον τακτοποιείς μετά την λήξη της προπόνησής σου.

Προμηθεύσου τα βασικά:

Δεν χρειάζονται περιττά έξοδα και ακριβοί εξοπλισμοί, όπως ένα στατικό ποδήλατο ή ένας ογκώδης διάδρομος. Επένδυσε σε ορισμένα είδη γυμναστικής που θα σου είναι απολύτως χρήσιμα, ώστε να εκτελέσεις αποτελεσματικά τις ασκήσεις σου. Ένα χαλάκι γιόγκα, δύο αλτήρες, ένα σχοινάκι ή λάστιχα είναι ένας καλός οικιακός εξοπλισμός γυμναστικής για να χρησιμοποιείς σε μια ευρύτατη ποικιλία ασκήσεων.

Είναι αρκετά δέκα λεπτά γυμναστικής τη μέρα (κάθε μέρα);

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ