Γυμναστική για ενδυνάμωση της επιδερμίδας: Η ιδανική προπόνηση για νεανικό δέρμα

Γυμναστική
Istock

Γνώριζες πως η αναψοκοκκινισμένη επιδερμίδα που έχεις μετά τη γυμναστική είναι ό,τι πιο ευεργετικό για τη διατήρηση της νεότητας και της υγιούς της εμφάνισης; “Όταν η άσκηση ανεβάζει τους καρδιακούς παλμούς και ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος, όχι μόνο γεμίζει με οξυγόνο τους μυς, αλλά παράλληλα οξυγονώνει την επιδερμίδα, πυροδοτώντας την παραγωγή κολλαγόνου, ελαστίνης και υαλουρονικού οξέος” αναφέρει ο personal trainer Πάνος Τοντισάκης.

Τα κύτταρα του δέρματος, όπως και τα κύτταρα όλου του σώματος, τροφοδοτούνται από τα μιτοχόνδρια. Έτσι, η αύξηση της ροής του οξυγόνου στον οργανισμό κάνει τα μιτοχόνδρια να παράγουν περισσότερη ενέργεια για να υποστηρίζουν τη φυσική λειτουργία των κυττάρων στη δημιουργία νέου κολλαγόνου. Όπως λοιπόν οι μύες σου δουλεύουν κατά τη διάρκεια της άσκησης και εξασφαλίζουν τη σφριγηλή εικόνα στο σώμα σου, έτσι και η επιδερμίδα του προσώπου αποκτά σταδιακά με την τακτική άσκηση πιο σφριγηλή, τονωμένη και αναζωογονημένη εικόνα.

Γυμναστική για ενδυνάμωση της επιδερμίδας

Η προπόνηση που συνδυάζει αερόβια άσκηση, η οποία αυξάνει στη στιγμή τα επίπεδα οξυγόνου, με κινήσεις ενδυνάμωσης με αντιστάσεις, όπως τα βάρη και τα λάστιχα, εξασφαλίζει στο σώμα αλλά και στην επιδερμίδα την καλύτερη δυνατή απόδοση όσον αφορά την ενίσχυση της ελαστικότητας και της σφριγηλότητάς της.

“Μια διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης είναι ιδανική για τις γυναίκες που θέλουν να δουν άμεσο αποτέλεσμα στο σώμα τους και κατά συνέπεια στην επιδερμίδα τους” επισημαίνει ο personal trainer. Οι ιστοί του κολλαγόνου κατά τη διάρκεια της άσκησης, εκτός από τους μυς του σώματος, τονώνουν και τους μυς του προσώπου που συγκρατούν την επιδερμίδα και διατηρούν την εικόνα της λαμπερή και σφριγηλή.

Η διάσημη personal trainer Jen Widerstrom τονίζει ότι “δουλεύοντας τους
μυς σου ενώ παράλληλα ενεργοποιείς και ενδυναμώνεις την καρδιά σου, προσφέρεις ό,τι καλύτερο στον οργανισμό σου. Στις προπονήσεις μου συνδυάζω ασκήσεις ενδυνάμωσης που συμμετέχει όλο το σώμα έτσι ώστε να αυξάνονται στο μέγιστο οι καρδιακοί παλμοί και η ροή του οξυγόνου”.

Η ίδια συνιστά την κυκλική άσκηση με βαράκια των 4-5 κιλών εκτελώντας όσο το δυνατόν περισσότερα σούπερ σετ (καθίσματα, προβολές και ενδυνάμωση για τα χέρια, το στήθος και τους ώμους) για 45 δευτερόλεπτα συνεχόμενα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ