#fitnesslife: Τα δύο πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε στην άσκηση σανίδα


Istock

Μία από τις πιο συνηθισμένες και κλασικές ασκήσεις, που καλό είναι να συμπεριλαμβάνεται σε κάθε workout, είναι η σανίδα. Είναι τόσο συνηθισμένη άσκηση επειδή είναι πολύ εύκολο να γίνει – δεν χρειάζεται καθόλου εξοπλισμό – και τονώνει τις πρωταρχικές μυϊκές ομάδες (ειδικά τον πυρήνα) σε όλο το σώμα.

Όμως, παρά την ευκολία της, είναι επίσης μια άσκηση που εκτελείται, τις περισσότερες φορές, λανθασμένα. Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω παραδείγματα για να δεις τους σωστούς και τους λάθος τρόπους σανίδας. 

Λάθος στη σανίδα #1

σανίδα

iStock

 

· Λάθος: Οι γοφοί είναι πολύ ψηλά. 

Ένα από τα συνηθισμένα λάθη του σανίδας περιλαμβάνουν τους γοφούς που πιέζονται προς τα πάνω αντί για ευθεία. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται το φορτίο στον πυρήνα και χάνονται τα περισσότερα από τα οφέλη αυτής της άσκησης.

· Πώς θα το διορθώσεις: Διατήρησε τους γοφούς σου στην ίδια νοητή γραμμή με τους ώμους και τις φτέρνες σου. 

Λάθος στη σανίδα #2

σανίδα

iStock

· Λάθος: Οι γοφοί σου είναι πολύ χαμηλά. 

Η πτώση των γοφών είναι ένα άλλο συχνό λάθος της σανίδας. Αυτό συμβαίνει όταν ο πυρήνας σας είναι πολύ αδύναμος για να διατηρήσει τη σωστή θέση σε όλο το διάστημα της άσκησης. Πρόσεξε να μην πέφτουν οι γοφοί σου και μείωσε τον χρόνο των σανίδων σου για να διατηρήσεις τη σωστή στάση. 

· Πώς θα το διορθώσεις: Διατήρησε τους γοφούς σου στην ίδια νοητή γραμμή με τους ώμους και τις φτέρνες σου. 

Πώς να κάνεις σωστά τη σανίδα

Ο σωστός τρόπος για την εκτέλεση της σανίδας είναι να κρατάς το σώμα σου σε όσο το δυνατόν πιο ευθεία γραμμή. Τα χέρια σχηματίζουν σχήμα L με τους ώμους σου. Οι γοφοί παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με τους ώμους και τις φτέρνες.

Βαρέθηκες την κοινή σανίδα; Πρέπει να δοκιμάσεις αυτές τις δύο παραλλαγές!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ