Burpees: Ποια είναι η σωστή τεχνική για να κάνεις τη super άσκηση;

BurpeesiStock

Από τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer. www.personaltrainerchristy.com

Τα burpees είναι μία από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις που γυμνάζει όλο το σώμα, βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα και σε κάνει να καις στο full θερμίδες! Υπάρχει, όμως, κίνδυνος τραυματισμού, καθώς υπάρχει μια παραπληροφόρηση για την εκτέλεση αυτής της super άσκησης.

Διάβασε επίσης: Οι 3 πρώτοι κανόνες που βάζει η trainer Χριστίνα Μαυρίδου στους ασκούμενους αν θέλουν απώλεια βάρους

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σού δείχνει πώς να την κάνεις σωστά χωρίς να τραυματιστείς. Ακολούθησε προσεχτικά τις παρακάτω οδηγίες.

Πώς να κάνεις burpees;

ATT00003

Στη συνέχεια σηκώνεσαι με ίσια πλάτη, από θέση squat, σφίγγοντας πολύ καλά κυρίως γλουτούς και βάζοντας μέσα τα κόκκαλα της λεκάνης. Tip: Mπορείς να την συδυάσεις με push ups και με άλμα στο ανέβασμα, για να αυξήσεις τον βαθμό δυσκολίας.

ATT00002

Στη συνέχεια, φέρνεις τα πέλματα έξω από τις παλάμες και όχι μέσα από τις παλάμες, όπως ισχυρίζονται λανθασμένα πολλοί, καθώς η σωστή θέση squat είναι αυτή της εικόνας. Η λεκάνη να μην είναι πιο ψηλά από τον αυχένα και η πλάτη ίσια και παράλληλη με το έδαφος.

ATT00001

Ξεκινάς από θέση σανίδας. Προσοχή! Η σωστή σανίδα είναι με τους γλουτούς μέσα, χωρίς λόρδωση στη μέση, τις παλάμες κάτω από τους ώμους και τα ισχία-λεκάνη-κορμός να είναι σε μια ευθεία! Πολύ σφιχτούς κοιλιακούς!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ