Αυτή η άσκηση θα τονώσει το σώμα σου λίγo πριν τις διακοπές

Ο χειμώνας που πέρασε ήταν για ακόμη μία χρονιά πολύ ζόρικος. Πανδημία, κύμα ακρίβειας, αυξημένοι λογαριασμοί, βενζίνη στα 2,5 ευρώ. Όλα αυτά επηρέασαν την ψυχολογία και την καθημερινότητα όλων. Έχει φτάσει η ώρα, όμως, να κατεβάσεις ρολά, να χαλαρώσεις και να ευχαριστηθείς τις διακοπές του Αυγούστου. Κι ακόμη κι αν δεν πρόλαβες να κάνεις τη γυμναστική που ήθελες, υπάρχουν ακόμη μερικές μέρες για να βάλεις τα δυνατά σου και να τονώσεις το σώμα σου για την παραλία.

Ποια άσκηση και ποιο πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να ακολουθήσεις, σύμφωνα με τους επιστήμονες φυσικής αγωγής και τι θα προσφέρουν στο σώμα σου λίγες μέρες ή εβδομάδες πριν αφήσεις αυτή την πόλη για να πιάσεις τις ακρογιαλιές;

Το μυστικό κρύβεται στην αερόβια γυμναστική

Η αερόβια γυμναστική είναι πολύ σημαντική για τον ανθρώπινο οργανισμό καθώς συμβάλλει στο κάψιμο λίπους, στην απώλεια θερμίδων, στην ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα και, τέλος, στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Μερικά από τα όργανα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να κάνεις πιο εύκολη τη ζωή σου είναι ο διάδρομος, το ποδήλατο και το ελλειπτικό.

Ο ιδανικός χρόνος προθέρμανσης ξεκινά από τα 5 λεπτά και φτάνει στα 10, πάντα σε μέτρια ένταση. Έπειτα μπορείς να κάνεις 1 λεπτό τρέξιμο σε μέτρια ένταση και ακόμη 1 σε μεγαλύτερη. Μπορείς να επαναλάβεις τη συγκεκριμένη άσκηση 4 φορές και ύστερα να ρίξεις τους παλμούς. Άλλωστε σκοπός σου δεν είναι να εξοντωθείς αλλά να τονώσεις το σώμα σου.

Για αποθεραπεία μπορείς να κάνεις ορισμένες διατάσεις, δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στα πόδια και τους κοιλιακούς. Εάν πάλι θες να προχωρήσεις σε ένα ακόμη πιο έντονο πρόγραμμα, πρόσθεσε στη γυμναστική σου βάρη ή λάστιχο. Τότε θα δεις άμεση βελτίωση στους μύες των χεριών, των ώμων και της πλάτης.

Το τρέξιμο είναι η ιδανική άσκηση

Αν τώρα δεν σου αρέσει να μένεις μέσα στο σπίτι ή στο γυμναστήριο, τότε υπάρχει και η λύση του εξωτερικού χώρου. Τρέξε σε παραλίες, σε βουνά, σε στίβο, με ποδήλατο, με σχοινάκι, και ό,τι άλλο έχεις στο μυαλό σου. Προσπάθησε, όμως, να βρεις την ισορροπία μεταξύ αργού και γρήγορου τρεξίματος.

Ο πιο εύκολος και απλός τρόπος, σύμφωνα με τους γυμναστές, είναι να σπας το τρέξιμό σου σε πορείες των 250 μέτρων, με συνεχείς εναλλαγές ρυθμού. Έχε, όμως, στο μυαλό σου πως θα πρέπει καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησής σου στη φύση να έχεις μαζί σου ένα παγούρι με νερό, προκειμένου να μην αφυδατωθείς.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ