Η αποτελεσματική άσκηση που σε βοηθάει να χάσεις λίπος από την κοιλιά (και όλο το σώμα)

Λίπος στην κοιλιά
iStock

Οι καθημερινές υποχρεώσεις, η πολύωρη εργασία μέσα στην ημέρα, καθώς και η αναζήτηση ελάχιστου χρόνου για πλήρη χαλάρωση, μας εμποδίζουν συχνά να διατηρήσουμε ακέραιο το fitness πρόγραμμα μας, μένοντας πιστοί στις τακτικές προπονήσεις μας. Υπάρχουν βέβαια και οι μέρες εκείνες που τίποτα από τα παραπάνω δεν μας εμποδίζει να γυμναστούμε περισσότερο από το βαριεστημένο συναίσθημα της επιθυμίας να μην κάνουμε απολύτως τίποτα.

Στην προσπάθεια σου όμως να απαλλαγείς από περιττά κιλά, αλλά και να διατηρήσεις υγιές το σώμα σου είναι σημαντικό να παραμένεις δραστήρια έστω και σε χαμηλότερους ρυθμούς. Για να το καταφέρεις αυτό, αρκεί να ακολουθήσεις μια και μοναδική άσκηση, η οποία όχι μόνο δεν απαιτεί πολύ χρόνο, κόπο και εξοπλισμό, αλλά συμβάλλει στην άμεση μείωση του λίπους από την κοιλιά. Και ποια είναι αυτή;

Η άσκηση που σε βοηθάει να ξεφορτωθείς άμεσα λίπος από την κοιλιά

Το περπάτημα φυσικά! Η καθημερινή εκτέλεση της αερόβιας αυτής άσκησης προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η γρήγορη απώλεια βάρους αλλά και λίπους σε επίμονο σημεία, όπως η κοιλιά και οι γλουτοί. Περπατώντας περίπου 1,5 χιλιόμετρα μπορείς να κάψεις έως και 100 θερμίδες, ενώ όσο αυξάνεις την απόσταση, τόσο περισσότερες θερμίδες καις χωρίς κόπο και ιδιαίτερες δυσκολίες, όπως η απώλεια απαραίτητου εξοπλισμού ή η παρουσία personal trainer.

Το καθημερινό περπάτημα παρέχει τα εξής οφέλη:

  • Συμβάλει στην μείωση του επίμονου λίπους
  • Ελαχιστοποιεί τα επίπεδα άγχους και στρες
  • Ενισχύει τα ευχάριστα συναισθήματα, αυξάνοντας την διάθεση
  • Αποφυγή κινδύνου τραυματισμών
  • Βοηθάει στον έλεγχο της όρεξης για φαγητό
  • Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων
  • Ωθεί τον μεταβολισμό να λειτουργεί γρηγορότερα

Αν και τα 10 χιλιάδες βήματα που συνιστούν πολλοί “ειδικοί” αποτελούν μέρος μιας πολύ επιτυχημένης καμπάνιας μάρκετινγκ, μην ξεχνάς πως και τα λιγότερα έχουν να προσφέρουν σημαντικά οφέλη στον οργανισμό σου, αρκεί φυσικά να κάνεις την αρχή. Και που ξέρεις, ίσως με τον καιρό ξεπεράσεις ακόμα και αυτά, δημιουργώντας το δικό σου προσωπικό ρεκόρ.

Διάβασε επίσης: Πρόγραμμα για 30 λεπτά τρέξιμο – θα σε βοηθήσει να κάψεις 300 θερμίδε

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ