Απώλεια βάρους: 8 πράγματα που δείχνουν πόσο γρήγορα θα έχεις αποτελέσματα

Οι περισσότεροι άνθρωποι που επιθυμούν να χάσουν βάρος, θέλουν να γίνει γρήγορα, μη υπολογίζοντας ταυτοχρόνως τις συνέπειες που θα έχει αυτό στα συστήματα του σώματός τους.

Η λογική πάντως – πέραν πρωταρχικά της επιστήμης – μας λέει πως τα κιλά όπως δεν μπαίνουν σε ένα βράδυ, αντίστοιχα δεν φεύγουν σε ένα βράδυ.

Γράφει ο Παύλος Κοθωνίδης, Γυμναστής, Καβάλα

Από τι εξαρτάται, όμως, η ταχύτητα απώλειας του βάρους;

1) Τρόπος Ζωής

Στα πλαίσια ενός υγιεινού τρόπου ζωής, πρέπει να είμαστε συνεπείς με την υγεία μας σε ότι αφορά την τροφή που βάζουμε μέσα μας, την κινητοποίηση του σώματός μας, την “γυμναστική” του μυαλού μας και την απαραίτητη παύση σε όλα – ξεκούραση.

Εάν λοιπόν η διατροφή σας δεν ακολουθείται από κάποιους βασικούς κανόνες, πχ πίνετε πολύ αλκοόλ, δεν γυμνάζεστε και είστε την περισσότερη ώρα με το κινητό ή την τηλεόραση, είστε σε πιο μειονεκτική θέση.

Όλα θέλουν ισορροπία, δεν χρειάζεται να στερήστε πράγματα, αλλά κάποια από αυτά θα πρέπει να τα εκτελείτε με μέτρο.

– πράγμα που επηρεάζει άμεσα τον μεταβολισμό τους.

Στις γυναίκες συγκεκριμένα, οι ορμονικοί παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τα ποσοστά απώλειας βάρους είναι πάρα πολλοί.

Για παράδειγμα, το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών, το οποίο, σύμφωνα με έρευνα μπορεί να επηρεάσει έως και το 20% όλων των γυναικών σε αναπαραγωγική ηλικία, καθιστώντας δύσκολη τόσο την αύξηση όσο και την απώλεια βάρους.

Εάν πιστεύετε ότι τα ορμονικά προβλήματα μπορεί να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις προσπάθειες σας για απώλεια βάρους ή γενικά στην υγεία σας, μιλήστε με τον γιατρό σας και πάντως κάντε εξετάσεις αίματος για τις ορμόνες του θυροειδούς.

, παράγωγο δηλαδή της χοληστερόλης. Είναι υπεύθυνη για την αύξηση της γλυκόζης στο αίμα ως απάντηση σε καταστάσεις συναισθηματικού ή σωματικού άγχους όπου το σώμα μας λέει ‘’ή πάλεψε ή φύγε’’ προετοιμάζοντας έτσι το σώμα και το κεντρικό νευρικό σύστημα να πάρει γρήγορα αποφάσεις.

Η κορτιζόλη λοιπόν όταν είναι σε χρόνιο επίπεδο αυξημένη, παρουσιάζεται αυξημένη αντίσταση στην ινσουλίνη και παρεμπόδιση της λειτουργίας άλλων ορμονών και συνεπώς δρα ως ανασταλτικός παράγοντας προς το στόχο της απώλειας βάρους. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι με την έντονη γυμναστική θα την σταματήσουμε..

Στις περισσότερες περιπτώσεις η κορτιζόλη πρέπει να καταπολεμηθεί με την προαγωγή της ψυχικής μας ηρεμίας, της αποφόρτισης και της αίσθησης ‘να ξεφύγουμε από όλα’. Γι’αυτό βρείτε λίγο χρόνο μέσα στην ημέρα, και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές, μένοντας συγκεντρωμένοι. Το χρειάζεστε.

5) Είδος άσκησης

Θέλετε απώλεια βάρους ή απώλεια λίπους; Όχι δεν είναι το ίδιο..

Η απώλεια βάρους μπορεί να σημαίνει για εσάς και απώλεια μυϊκής μάζας. Εκτός ορισμένων περιπτώσεων όπου η μυϊκή μάζα δεν μας απασχολεί σε τόσο σημαντικό επίπεδο (προχωρημένα στάδια παχυσαρκίας), η απώλεια λίπους είναι αυτή που θα σας εγγυηθεί μια καλύτερη σωματική εικόνα.

Και πως εξασφαλίζετε ότι θα χάσετε λίπος και όχι μυϊκή μάζα; Η απάντηση ακούει στο όνομα: Προπόνηση με αντιστάσεις.

τείνουν να έχουν πιο αργούς μεταβολισμούς.

Επίσης, ανεξάρτητα από το πόσες ώρες κοιμάστε τη νύχτα, εάν ο ύπνος είναι κακής ποιότητας, μπορεί επίσης να επηρεάσει το μεταβολισμό σας και την απώλεια βάρους. Οι δυσκολίες στην αναπνοή την ώρα του ύπνου συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με προβλήματα βάρους.

είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε σε αυτό!

Παύλος Κοθωνίδης, Γυμναστής, Καβάλα

References

Ismail, Adel AA. “On the Diagnosis of Subclinical Hypothyroidism.”The British Journal of General Practice57.545 (2007): 1000–1001.

Copeland, Jennifer L., Leslie A. Consitt, and Mark S. Tremblay. “Hormonal responses to endurance and resistance exercise in females aged 19–69 years.” The Journals of Gerontology Series A: Biological Sciences and Medical Sciences57.4 (2002): B158-B165.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ