9+1 τρόποι για να καταφέρεις να κάψεις περισσότερο λίπος

Εστω και λίγο να αύξησουμε το επίπεδο των δραστηριοτήτων μας είναι θετικό αλλά υπάρχουν μερικοί τρόποι θα σε βοηθήσουν ωστε να κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος.

Πως θα ενεργοποιήσουμε το σώμα μας να χρησιμοποιήσει το λίπος ως πηγή ενέργειας;

Γράφει ο Ηλίας Ασημακόπουλος, Γυμναστής, Γλυφάδα

Όλοι μας κατά διαστήματα, έχουμε αναρωτηθεί πως μπορούμε να κάψουμε περισσότερο λίπος, δηλαδή πως θα χρησιμοποιήσουμε περισσότερο το λιπώδη ιστό ως πηγή ενέργειας για να καταναλώσουμε θερμίδες και τελικά να μειώσουμε το σωματικό μας βάρος!

Για να το καταφέρουμε αυτό, σίγουρα θα χρειαστούν κάποιες αλλαγές. Τόσο στην νοοτροπία μας, όσο και στις καθημερινές μας συνήθειες! Το κίνητρο μας, πρέπει πάνω από όλα να είναι η υγεία. Σημαντικό να μην κάνουμε καμία ακρότητα όσο αφορά τον στόχο μας, καθώς οτιδήποτε μη εγκεκριμένο σαν μέθοδος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα υγείας.

Παρακάτω θα δούμε 10 έξυπνους τρόπους για να το πετύχουμε στην προπόνηση μας και να κάψουμε ακόμα περισσότερο λίπος. Πάμε να δούμε…

θα σε βοηθήσει για τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Τι να κάνεις στη προπόνησή σου για μεγαλύτερη καύση λίπους

Αερόβια άσκηση

Το σημαντικότερο όπλο στην προπόνηση, είναι να μάθουμε πότε το σώμα μας χρησιμοποιεί το λιπώδη ιστό ως πηγή ενέργειας. Αυτό συμβαίνει όταν κάνουμε αερόβια προπόνηση! Αερόβια προπόνηση έχουμε όταν κάνουμε κάτι για χαμηλή – μέτρια ένταση με μεσαία – μεγάλη χρονική διάρκεια.

. Οι εναλλαγές των προπονήσεων στρεσάρουν το σώμα, δεν το αφήνουν να παρασυνηθίσει και αυτό ενεργοποιεί πιο συχνά τον μεταβολισμό σου. Δοκίμασε άλλα είδη όπως pilates, yoga, spinning κ.α.. θα μείνεις έκπληκτος από τα μυϊκά αποτελέσματα.

Εναλλαγές συστημάτων προπόνησης

Ακριβώς όπως και παραπάνω τα διαφορετικά συστήματα στα βάρη βοηθούν στην παραπάνω κατανάλωση ενέργειας και καίμε περισσότερο λίπος. Συν, ότι δεν βαριέσαι κάνοντας τα ίδια και τα ίδια. Εξέλιξε την προπόνηση σου και συνεπώς το σώμα σου!

Εναλλαγές εξοπλισμού

Χρησιμοποίησε διαφορετικούς εξοπλισμούς κατά την διάρκεια της προπόνησης σου. Στρεσάρεις το μυϊκό σου σύστημα τόσο πολύ που το βοηθάς να εξελιχθεί καθώς αλλάζει το μυϊκό ερέθισμα κάθε φορά που αλλάζεις τον εξοπλισμό.

Χρησιμοποίησε λαβές διαφορετικές, μπάρες διαφορετικές, λάστιχα και άλλα πολλά αξεσουάρ για πάρεις το μέγιστο. Έτσι ακόμα μια φορά κρατάς ψηλά τον μεταβολισμό σου.

Πολυαρθρικές – Πολυμυϊκές ασκήσεις

Όσο περισσότερους μυς χρησιμοποιείς ταυτόχρονα στις ασκήσεις τόσο περισσότερες θερμίδες καις. Επίσης κάνοντας πολυμυϊκές ασκήσεις  βελτιώνεις  νευρομυϊκά το συντονισμό και τον έλεγχο στο σώμα σου.  Διπλό το όφελος για εσένα!

Ακολούθησε την fmh.gr στο Google News, στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Ηλίας Ασημακόπουλος, Γυμναστής, Γλυφάδα

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ