7 στρατιωτικές ασκήσεις για μεγαλύτερη ευλυγισία

«Για να επιβιώσεις σε έναν πόλεμο, θα πρέπει ο ίδιος να μεταμορφωθείς σε πόλεμο» λέει ο John Rambo, ο βετεράνος του Βιετνάμ που βρέθηκε κυνηγημένος σαν αγρίμι στα αμερικανικά δάση. Τα κατάφερε όμως γιατί δεν το έβαλε ποτέ κάτω. Δεν ήταν η δύναμη εκείνη που τον έσωσε αλλά η γνώση του ανταρτοπόλεμου και η τεράστια ευλυγισία του. ΟΚ, μήπως είναι λίγο υπερβολικά όλα αυτά σε ένα κείμενο για το fitness;

Μπορεί και όχι, αν σκεφτείς ότι οι παρακάτω στρατιωτικές ασκήσεις για ευλυγισία προέρχονται από ένα manual του 1946. Ναι, είναι το fitness που ακολουθούσαν οι στρατιώτες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου για να κρατιούνται σε φόρμα.

Όπως αντιλαμβάνεσαι, σε συνθήκες μάχης εκείνο που μετρά δεν είναι το γραμμωμένο six-pack ή το σώμα σε σχήμα V. Κάτι που επιβεβαιώνει και ο John Rambo.

Στρατιωτικές ασκήσεις για ευλυγισία από τον Β’ Παγκόσμιο

Η ευλυγισία όμως παραμένει ένα βασικό κομμάτι του fitness άσχετα με τον Πόλεμο. Το να φουσκώνουν οι μυς σου ενώ δεν μπορείς να στρίψεις ούτε για να σώσεις τη ζωή σου, δεν είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η προπόνηση δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς φαίνεσαι αλλά και με το πώς πραγματικά είσαι. Σε τελική ανάλυση το ζητούμενο είναι να είσαι πραγματικά fit και όχι απλά φουσκωμένος και γραμμωμένος. Έτσι, οι παρακάτω ασκήσεις θα σε βάλουν στον σωστό δρόμο.

Bear Walk

Έρπειν

Άλματα βατράχου

 

Περπάτημα του γίγαντα

Άλματα μετά από βαθύ κάθισμα

Περπάτημα του κάβουρα

View this post on Instagram

A post shared by Ryan Ford (@ryanmford)

Inch worm

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ