7 ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα

ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμούiStock

Δες αυτές τις ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού σαν ένα mini-workout που μπορεί να γίνει μόνο του ή να αποτελέσει μέρος ενός μεγαλύτερου workout για όλο το σώμα. Η Katie Dunlop του Love Sweat Fitness έφτιαξε αυτό το πρόγραμμα με ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού, με στόχο να “δουλέψεις” κάθε μυ στον κορμό σου, αφήνοντας παράλληλα “χώρο” για να το κάνεις μέρος της καθημερινής ρουτίνας άσκησης σου. Συμπέρασμα: Δεν υπάρχει, επίσημα, καμία δικαιολογία να παραλείψεις την ενδυνάμωση του κορμού σου. Πώς δουλεύει το συγκεκριμένο πρόγραμμα: Θα εκτελείς κάθε άσκηση στη σειρά, στις επαναλήψεις που λέει στο βίντεο και έπειτα θα επαναλάβεις το ίδιο πρόγραμμα δεύτερη ή και τρίτη φορά, ανάλογα με το πόσο χρόνο έχεις στη διάθεση σου. Συνολικός χρόνος: Μέχρι 30 λεπτά Εξοπλισμός που θα χρειαστείς: Καθόλου

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ