5 ασκήσεις με βαράκια για ολική μεταμόρφωση

Αν εξαιρέσεις το κολύμπι, κανένα άλλο σετ ασκήσεων δεν μπορεί να γυμνάσει επιτυχημένα ολόκληρο το κορμί σου. Μήπως όμως αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας ακόμη fitness μύθος; Μάλιστα, στο μυαλό μας οι αλτήρες είναι συνήθως συνδεδεμένοι με πολύ συγκεκριμένα πράγματα: έλξεις, δικέφαλοι, φουσκωμένοι μυς, φλέβες που πετιούνται στα χέρια καθώς ξεχνάμε τη leg day για πολλοστή φορά.

Ίσως, σου ακουστεί περίεργο, τα βαράκια όμως έχουν την ικανότητα να σε οδηγήσουν σε ολική σωματική μεταμόρφωση.

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι πέντε διαφορετικές ασκήσεις σε ladder format, όπου ξεκινάς με 10 επαναλήψεις και στη συνέχεια μειώνεις τον αριθμό κατά μία επανάληψη σε κάθε γύρο, μέχρι να τερματίσεις το πρόγραμμα προπόνησης. Φρόντισε απλά να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα κάθε φορά που νιώθεις ότι δεν αντέχεις άλλο.

Έτσι, θα κάψεις πολλές θερμίδες, θα αυξήσεις τη δύναμή σου και θα γυμνάσεις όχι μόνο τους δικέφαλους αλλά κάθε μυ στο σώμα σου. Οι αλτήρες είναι φίλοι σου, φρόντισε να τους χρησιμοποιήσεις σωστά.

Ξαπλωτές πιέσεις

Επαναλήψεις: 10 (9,8,7…1) | Διάλειμμα: Μόνο όταν το χρειαστείς

Βαθιά καθίσματα με αλτήρες

View this post on Instagram

A post shared by MODE PRIUS (@mode_prius)

Επαναλήψεις: 10 (9,8,7…1) | Διάλειμμα: Μόνο όταν το χρειαστείς

Άρσεις θανάτου με βαράκια

Επαναλήψεις: 10 (9,8,7…1) | Διάλειμμα: Μόνο όταν το χρειαστείς

Renegade row

Επαναλήψεις: 10 (9,8,7…1) | Διάλειμμα: Μόνο όταν το χρειαστείς

Κάμψεις με αλτήρες

View this post on Instagram

A post shared by Eying Wee (@eckywee)

Επαναλήψεις: 10 (9,8,7…1) | Διάλειμμα: Μόνο όταν το χρειαστείς

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ