10 ασκήσεις για ολική καύση λίπους σε 15 λεπτά

ασκήσεις
iStock

Δεν χρειάζεται να γραφτείς σε γυμναστήριο για να κερδίσεις ένα σφιχτό σώμα, επειδή το ιδανικό εργαλείο άσκησης για να κάψεις πολλές θερμίδες και να αυξήσεις την ευλυγισία και τη δύναμή σου είναι το ίδιο το  σωματικό σου βάρος. Η απόδειξη είναι η παρακάτω ρουτίνα, την οποία θα πρέπει να εκτελέσεις μέσα στο σπίτι σου ή στο διπλανό πάρκο.

Το μυστικό αυτής της προπόνησης βρίσκεται στον υψηλό ρυθμό εκτέλεσης, κάτι που σημαίνει ότι όσο πιο γρήγορα ολοκληρώνεις κάθε άσκηση και περνάς στην επόμενη μόνο με λίγα δευτερόλεπτα ξεκούρασης, τόσο μεγαλύτερο το όφελος στην καύση λίπους.

Βασικός στόχος σου είναι να εκτελέσεις τις 10 ασκήσεις μέσα σε 15 λεπτά, ωστόσο εάν είσαι αρχάριος ή λίγο περισσότερο υπέρβαρος τα 20 έως 30 λεπτά είναι ένας καλός χρόνος.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι αν προσπαθήσεις να εκτελείς αυτή τη ρουτίνα τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα, σε τρεις εβδομάδες το 15λεπτο θα βγαίνει νεράκι.

Προθέρμανση

Πριν ξεκινήσεις, εκτέλεσε επιτόπιο τροχάδην για μερικά λεπτά και αφιέρωσε λίγα ακόμη λεπτά για διατάσεις της πλάτης, των ποδιών και των ισχίων.

Η στάση του σκύλου

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ