Netflix, Amazon και Disney Plus: Ποια streaming υπηρεσία έχει το καλύτερο original περιεχόμενο;

Οι streaming υπηρεσίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ψυχαγωγίας μας, πλέον, πόσο μάλλον εν μέσω πανδημίας που η ψυχαγωγία μετατράπηκε κυρίως σε σπιτική υπόθεση. Μια νέα έρευνα που διεξήχθη εντός του 2021 από την Morgan Stanley αποκαλύπτει τις προτιμήσεις του αμερικάνικου κοινού και το ποια υπηρεσία περιλαμβάνει το καλύτερο πρωτότυπο περιεχόμενο.

Όπως δημοσιεύει το Variety, η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων και συγκεκριμένα το 39% ανέδειξε το Netflix ως την υπηρεσία με το καλύτερο Original περιεχόμενο

Δεν αποτελεί έκπληξη βέβαια αν αναλογιστούμε και από τη μαρκετίστικη πλευρά ότι από το 2013 και την έλευση του House of Cards στο Netflix, ο όρος “Netflix Original” έγινε συνώνυμο με πρωτότυπο και ποιοτικό συνάμμα περιεχόμενο στη συνείδηση των καταναλωτών. Οι υπόλοιπες ανταγωνιστικές υπηρεσίες χωλαίνουν για να αποκτήσουν τη δική τους μερίδα στην έρευνα καθώς την καλύτερη υπηρεσία σε original περιεχόμενο σε ποσοστό 12% θεωρεί πως είναι το Amazon Prime Video, με το Disney+ και το Hulu στο 7% και μόλις το 2% για το Apple TV+

mLbL3y3

Οι λόγοι που το αμερικάνικο κοινό προτιμά το Netflix έναντι των άλλων υπηρεσιών είναι χάρη σε αυτά τα στοιχεία: “περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα περιεχομένου” (55%), “καλό πρωτότυπο περιεχόμενο” (51%), “πως προσθέτει περιεχόμενο που μου αρέσει” (49%) και “δεν έχει διαφημίσεις” (46%). Η απόλυτη κυριαρχία του Netflix στον χώρο των streaming υπηρεσιών δεν έχει κινδυνεύσει σοβαρά μέχρι τώρα, εκτός από την περίπτωση του κολοσσού που λέγεται Disney Plus, του οποίου οι αναλυτές προβλέπουν να ξεπεράσει τον τωρινό βασιλιά περίπου το 2026. 

Στην ίδια έρευνα αποκαλύπτεται ότι οι περισσότεροι αμερικανοί πληρώνουν κατά μέσο όρο 2.5 video streaming υπηρεσίες ο καθένας τους, ένα ποσοστό που σκαρφαλώνει χρονιά με τη χρονιά καθώς το 2019 βρισκόταν στο 1.8 και το 2020 στο 2.3. 

Το Amazon Prime Video “ισοφαρίζει” το Netflix

Πριν μερικά 24ωρα ο Jeff Bezos ανακοίνωσε πως η συνδρομητική υπηρεσία Amazon Prime, που περιλαμβάνει το Amazon Prime Video, ξεπέρασε τους 200 εκ. συνδρομητές. Τα στοιχεία αυτά όμως δεν αναφέρουν εάν όλοι οι συνδρομητές αυτοί ενδιαφέρονται για την video streaming υπηρεσία ή απλά για τα προνόμια του ηλεκτρονικού καταστήματός της. 

Πρόσφατα, άλλωστε, το Netflix δήλωσε πως ξεπέρασε τους 204 εκ. συνδρομητές παγκοσμίως και πως μόνο για φέτος θα ξοδέψει το ιλιγγιώδες ποσό των $19 δισεκατομμυρίων για περιεχόμενο.Την ίδια ώρα η Amazon μέσα στο 2020 γνωστοποίησε πως ξόδεψε πάνω από $11 δισ. για περιεχομένο, ένα ποσό αρκετά υψηλότερο από τα 7.8$ δισ. του 2019.  

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ