Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του πιο επικίνδυνου αυτοκινήτου στον πλανήτη

Το Sehol E10X EV της JAC πάτωσε στις δοκιμές πρόσκρουσης, αλλά αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο για να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα.

Ο Κινέζος κατασκευαστής JAC λάνσαρε μία νέα έκδοση του Sehol E10X EV με μικρότερη μπαταρία και αυτονομία που φτάνει τα 251 χλμ. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης έχει τιμή εκκίνησης τα 10.000 ευρώ και διαθέτει πακέτο μπαταριών με χωρητικότητα 25 kWh.

Υπενθυμίζουμε, ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πήρε 0 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης, τόσο στις μετωπικές όσο και στις πλευρικές, απογοητεύοντας με την επίδοσή του.

Sehol E10X EV1 2

Η νέα μικρότερη μπαταρία του E10X EV μπορεί να δεχθεί ταχυφόρτιση, ανεβάζοντας την στάθμη της μπαταρίας από το 30% στο 80% σε 42 λεπτά. Σε περίπτωση που «κουμπωθεί» σε οικιακή πρίζα, μία πλήρης φόρτισης της μπαταρίας θα διαρκέσει 9 ώρες.

Η Sehol ιδρύθηκε το 2020 και ανήκει στην JAC. Αρχικά, το όνομα της φίρμας ήταν SOL και αποτελούσε ιδιοκτησία της κοινοπραξίας μεταξύ της JAC και της Volkswagen. Αργότερα, η Volkswagen πήρε στα χέρια της το πλειοψηφικό πακέτο της κοινοπραξίας, ενώ η JAC ανέλαβε πλήρως την SOL και την μετονόμασε σε Sehol. Κυρία εμπορική της δραστηριότητα είναι η πώληση οχημάτων με θερμικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες.

Sehol E10X EV1 3

Το Sehol E10X EV ανήκει στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων πόλης με μήκος 3.65 μέτρα, πλάτος 1,67 μέτρα και ύψος 1,54 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,4 μέτρα (2,39 μέτρα) και το βάρος του τα 1.080 κιλά. Το ηλεκτρομοτέρ βρίσκεται στον εμπρός άξονα και αποδίδει 49 ίππους και 110 Nm ροπή, και η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα.

Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί την βασική του μοντέλου και σε σχέση με την έκδοση των 300 χλμ. αυτονομίας με το πακέτο μπαταριών των 30,2 kWh, προσφέρει αυτονομία 251 χλμ. από μία μπαταρία 25 kWh. Παρόλα αυτά, τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι ίδια.

Sehol E10X EV1 4

Στο εσωτερικό του E10X EV ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες, με τη μία να εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και την άλλη να αποτελεί το σύστημα πολυμέσων. Ακόμα, συναντάμε πολυλειτουργικό τιμόνι, σπορ καθίσματα εμπρός, κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πήρε 0 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης, τόσο στις μετωπικές όσο και στις πλευρικές, απογοητεύοντας με την επίδοσή του.

Διαβάστε επίσης:

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ