To ηλεκτρικό SUV της Alpine θα έχει 500 ίππους

Το SUV από την πεντάδα των ηλεκτρικών Alpine που περιμένουμε τα προσεχή χρόνια θα αγγίζει τους 500 ίππους, αλλά με την ηλεκτροκίνηση θα ζυγίζει 2,5 τόνους.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Renaulution» της μητρικής της Renault, η Alpine βρίσκεται -και αυτή- στο ξεκίνημα της ηλεκτρικής της επανάστασης. Προς το παρόν διαθέτει το συμπαγές sportscar A110 που με τους θερμικούς του κινητήρες αποδίδει από 252 μέχρι 300 ίππους, αλλά από το μέσον της δεκαετίας θα λανσάρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

alpine e range

Το πρώτο θα είναι ένα συμπαγές citycar βασισμένο στο νέο -επίσης ηλεκτρικό- Renault 5, και έπειτα θα ακολουθήσει το ηλεκτρικό της SUV που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-EV του γαλλικού ομίλου – η οποία ήδη αποτελεί τη βάση του Renault Megane E-Tech και του Nissan Ariya.

Οι πρώτες πληροφορίες, ανεπιβεβαίωτες, αναφέρουν ότι το γαλλικό ηλεκτρικό SUV επιδόσεων θα έχει την ονομασία Alpine GT X-Over. Όπως και το Ariya, θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και συνεπώς «ηλεκτρική» τετρακίνηση, που σημαίνει ότι θα είναι και πανίσχυρο – αγγίζοντας τους 500 hp.

Ανεπίσημο σχέδιο της πιθανής εμφάνισης του πρώτου SUV της Alpine
Ανεπίσημο σχέδιο της πιθανής εμφάνισης του πρώτου SUV της Alpine

Ατυχώς, το σύστημα ηλεκτροκίνησης -πιθανότατα με τη μπαταρία χωρητικότητας 87 kWh του Ariya- θα ανεβάσει το βάρος του SUV στους 2,5 τόνους, αλλά τουλάχιστον θα προσφέρει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων ανάμεσα σε κάθε πλήρη φόρτιση.

Όσο για το design του, ο διευθυντής σχεδιασμού της γαλλικής εταιρείας Anthony Villain αναφέρει ότι το SUV θα αντλεί την έμπνευσή του από το τωρινό Α110. Θα έχει, κατά συνέπεια, Coupe SUV σιλουέτα, όπως άλλωστε αποκαλύπτει και η teaser εικόνα που έδωσε η Alpine στη δημοσιότητα, με αντίστοιχα αεροδυναμικά οφέλη.

Μετά από αυτό το SUV θα ακολουθήσει και το αμιγώς ηλεκτρικό sportscar της εταιρείας, και μετέπειτα θα πάρουν σειρά δύο μεγαλύτερα SUV που θα φέρουν το έμβλημα της Alpine.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ