Προβλήματα με το Tesla Model Y: Η άλλη όψη του νομίσματος

Κατά καιρούς ακούγονται διάφορα ευτράπελα, αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής, τις βαφές και γενικά τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει ένα μοντέλο της Tesla. Η αμερικάνικη εταιρία μπορεί να διαθέτει ένα εξυπηρετικό και πάντα πρόθυμο after Market τμήμα, αυτό όμως από μόνο του δεν αρκεί. Ειδικά όταν μιλάμε για ακριβά, σύγχρονα αυτοκίνητα, όπου ο κάτοχός τους κάθε άλλο παρά αναμένει να αντιμετωπίζει συνεχώς προβλήματα.

Στην προκειμένη περίπτωση δημοσιεύουμε μία ιστορία για ένα Tesla Model Y και τον ιδιοκτήτη του, Héctor Rojas Olivo. Ο τελευταίος περνάει τον καιρό του στα συνεργεία, κάθε φορά με διαφορετικό πρόβλημα. Αρχικά με θέματα ευθυγράμμισης, και αστοχίες στη βαφή και κατόπιν με άλλα, σοβαρότερα. «Ήταν ένα ταξίδι, το λιγότερο. Μετά από δύο εβδομάδες στο shop, επισκεύασαν τη δεξαμενή ψυκτικού και έβαλαν μια νέα τσιμούχα στην πόρτα. Ο τεχνικός που μου έδωσε πίσω το κλειδί μου είπε ότι όλα τα κενά και οι κακές ευθυγραμμίσεις ήταν εντός των ορίων. Στο δρόμο για το σπίτι, οδηγούσα με τα παράθυρα κάτω και άρχισα να ακούω έναν θόρυβο από την πίσω πόρτα, στην πλευρά του οδηγού».

«Δημιούργησα αμέσως ένα αίτημα υπηρεσίας, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή. Η Tesla έστειλε κάποιον στο σπίτι μου, μέσα σε δύο εβδομάδες. Ο τεχνικός επιβεβαίωσε ότι προερχόταν από το εσωτερικό ενός από τους τροχούς. Έδωσε ένα ραντεβού για να πάω να το διορθώσω. Ο τεχνικός μου είπε ότι αυτό που είχε σημασία ήταν η τεχνολογία και ότι όλα αυτά τα ζητήματα μπορούν να επιλυθούν, αλλά δεν αγόρασα ένα πολυτελές αυτοκίνητο για να δημιουργώ αιτήματα επισκευής κάθε δεύτερη εβδομάδα, επειδή το αυτοκίνητό μου παρουσιάζει νέα προβλήματα».

Προβλήματα με το Tesla Model Y: Η άλλη όψη του νομίσματος

Ένα ακόμη πρόβλημα που προέκυψε, γνωστό στα Model Y, είναι ότι άρχισε να ανοίγει το κενό μεταξύ του προφυλακτήρα και του μπροστινού καπό, με αποτέλεσμα να δείχνει έτοιμο να ανοίξει. Ακολούθως, η πόρτα του οδηγού άρχισε να θέλει περισσότερη δύναμη για να κλείσει. Όσο για την πίσω πόρτα, άρχισε να μαζεύει νερά και να τα κουβαλά καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

«Μέχρι σήμερα, το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στο συνεργείο. Το αυτοκίνητο έχει μείνει εκεί για περίπου 23 ημέρες και συνεχίζει, έχω λιγότερα από 1.600 μίλια και αγόρασα το αυτοκίνητο στις 20 Μαΐου 2020. Έχω Είμαι τόσο απογοητευμένος που ήρθα σε επαφή με το γραφείο του γενικού εισαγγελέα. Μου αρέσει πολύ η τεχνολογία, αλλά το αυτοκίνητο που μου έδωσαν είναι ένα «λεμόνι». Δεν αξίζει την τιμή που πλήρωσα».

Αντίστοιχα προβλήματα συγκράτησης νερού, όπως και άλλα, αντιμετωπίζουν αρκετοί ακόμα ιδιοκτήτες Model Y και Model 3. Κυκλοφορούν μάλιστα περισσότερα από ένα βίντεο που να δείχνουν αυτό ακριβώς, έναν άνθρωπο να ανοίγει την πίσω πόρτα και νερά να εξέρχονται του αυτοκινήτου. Όπως φαίνεται, η Tesla έχει μεν την τεχνολογία για να κερδίζει τις εντυπώσεις, ό,τι γυαλίζει όμως δεν είναι πάντοτε χρυσός. Η ποιότητα κατασκευής είναι ένας παράγοντας που μετράει εξίσου, σε κάθε σύγχρονο όχημα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ