Νέο υβριδικό σύστημα Hyundai ρίχνει την κατανάλωση 45%

Νέο υβριδικό σύστημα Hyundai ρίχνει την κατανάλωση 45%

Η υβριδική τεχνολογία στην αυτοκίνηση παραμένει καίρια, και η επένδυση της Hyundai σε μια νέα αρχιτεκτονική HEV το επιβεβαιώνει.

Νέα Υβριδική Αρχιτεκτονική από τη Hyundai το 2026

Η Hyundai ετοιμάζεται να παρουσιάσει το 2026 μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική για υβριδικά οχήματα. Παράλληλα, θα λανσάρει νέες μονάδες ισχύος. Αυτές οι καινοτομίες δεν θα αφορούν μόνο τα premium μοντέλα της Genesis, αλλά και τα πιο προσιτά αυτοκίνητα των μαρκών Hyundai και Kia.

Επιδόσεις και Οικονομία με Νέους Υβριδικούς Κινητήρες

Η νέα πλατφόρμα θα επιτρέπει τη μετάδοση της κίνησης και στους πίσω τροχούς. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία είναι η εισαγωγή μιας νέας υβριδικής μονάδας με κινητήρα 1.6 turbo. Αυτή θα τοποθετηθεί σε πιο προσιτά μοντέλα όπως το Hyundai Tucson. Αναμένεται ελαφρώς αυξημένη ροπή φθάνοντας τα 380 Nm και βελτίωση στην απόδοση καυσίμου κατά 4%.

Επιπλέον, η νέα αρχιτεκτονική θα φιλοξενήσει και το νέο υβριδικό σύστημα του Palisade Hybrid. Αυτό διαθέτει turbo βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς θα είναι 334 ίπποι και η ροπή 460 Nm. Η κατανάλωση αναμένεται να βελτιωθεί κατά 45% σε σχέση με τον συμβατικό κινητήρα 2.5T.

Μετάδοση Κίνησης και Πίσω Τροχών για Premium Μοντέλα

Η σημαντική καινοτομία του υβριδικού συστήματος -τουλάχιστον για το Palisade Hybrid- είναι ότι, με τη νέα πλατφόρμα, θα είναι διαθέσιμο και με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί για το 2026 και θα αφορά επιλεγμένα, μεγαλύτερα και πιο premium μοντέλα της Genesis.

Λειτουργία Δύο Ηλεκτροκινητήρων και Προηγμένες Τεχνολογίες

Η Hyundai ενσωματώνει δύο ηλεκτροκινητήρες στο κάλυμμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο ένας εκκινεί τον θερμικό κινητήρα και διαχειρίζεται την παραγωγή/αποθήκευση ενέργειας, ενώ ο άλλος κινεί το όχημα και ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα. Αυτό βελτιώνει την αποδοτικότητα, την κατανάλωση και την ποιότητα κύλισης, μειώνοντας τον θόρυβο.

Τετρακίνηση και Καινοτόμα Συστήματα

Για την τετρακίνηση, η Hyundai θα προσφέρει μηχανικά συστήματα AWD, αλλά και νέα e-AWD με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Παράλληλα, εισάγονται νέες τεχνολογίες εμπνευσμένες από τα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως:

  • e-Handling 2.0
  • e-Ride 2.0
  • Stay Mode: επιτρέπει τη χρήση συστημάτων (π.χ. κλιματισμός) με τη μπαταρία, χωρίς να λειτουργεί ο κινητήρας.
  • V2L (Vehicle-To-Load): δυνατότητα φόρτισης εξωτερικών συσκευών.
  • Έξυπνη ανάκτηση ενέργειας.

Όλες αυτές οι τεχνολογίες θα ενσωματωθούν σταδιακά στη νέα υβριδική γκάμα των Hyundai, Kia και Genesis. Η νέα αρχιτεκτονική στοχεύει σε ιπποδύναμη από 100 έως 330 ίππους, προσφέροντας premium οδηγική εμπειρία και υψηλή τεχνολογία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ