H Ford εξελίσσει τεχνολογία πρόβλεψης ατυχημάτων

Οι στατιστικές είναι συγκλονιστικές. Κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους περισσότεροι από 1,3 εκ. άνθρωποι στο δρόμο. Πολλαπλάσιοι είναι οι τραυματισμοί, καθώς και όσοι καταφέρουν μεν να επιζήσουν, με κάποια αναπηρία όμως που θα τους αφήσει η σύγκρουση. Για την ακρίβεια, τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν τον όγδοο -σε απόλυτα νούμερα- λόγο θανάτων παγκοσμίως. Όσο για το κόστος που προκύπτει από αυτά, τόσο στις εθνικές οικονομίες, όσο και στους ίδιους τους εμπλεκόμενους σε ένα ατύχημα, είναι δυσβάστακτο.

Με στόχο την πρόβλεψη και τον περιορισμό των ατυχημάτων, η Ford τέθηκε επί κεφαλής ενός consortium για τη δημιουργία του Road Safety Tool. Μίας εφαρμογής που θα λαμβάνει δεδομένα από διασυνδεδεμένα οχήματα, σταθμούς εδάφους και τοπικές αρχές και θα τα διαχειρίζεται ώστε να υπολογίζει πιθανές τοποθεσίες και λόγους πρόκλησης ατυχημάτων. Τα αποτελέσματα θα μπορούν να τα επεξεργαστούν κατόπιν οι αρχές, ώστε να διορθώσουν κακώς κείμενα των δρόμων, όπως επικίνδυνες διασταυρώσεις, φανάρια κ.λπ.

«Σύντομα κάθε νέο όχημα θα είναι ένα συνδεδεμένο όχημα και αυτό το βλέπουμε ως ευκαιρία για τη μείωση των ατυχημάτων και για τη σωτηρία ζωών, με ένα σημαντικό τρόπο», δήλωσε ο Jon Scott, επικεφαλής του έργου City Insights, της Ford Mobility. «Συνεργαζόμενοι με κορυφαίους καινοτόμους, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς -και με την υποστήριξη του Innovate UK- πιστεύουμε πραγματικά ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στη βελτίωση της κινητικότητας για εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο».

Πέρα από τη Ford, στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετέχουν τα Vivacity Labs, το Loughborough University και το Oxfordshire County Council, με υποστήριξη επίσης από τον οργανισμό Transport for London και τη Βρετανική κυβέρνηση. Το 18 μηνών ερευνητικό πρόγραμμα ξεκίνησε αυτό το καλοκαίρι και αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 700 μοντέλα (επιβατικά και επαγγελματικά) που συμμετέχουν, μεταδίδοντας πληροφορίες.

Αναφορικά με τη Ford Mobility, συνεργάζεται επίσης με αρχές στην Κολωνία της Γερμανίας και στη Βαλένθια της Ισπανίας, για να εντοπίσει περαιτέρω τρόπους με τους οποίους η ανάλυση των πληροφοριών που συνδέονται με οχήματα και τις υποδομές μπορεί να ωφελήσει την αστική κινητικότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ