Χιλιάδες πολίτες αξιοποιούν το ψηφιακό εισιτήριο για τα ΜΜΜ

Χιλιάδες πολίτες αξιοποιούν το πιλοτικό σύστημα  αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, που εγκαινιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο από τον  Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη στη Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών Δυτικού Τομέα.

Στο πρώτο  διάστημα της λειτουργίας του, έχει συμβάλλει ουσιαστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών, στη μείωση των ουρών αναμονής και του συνωστισμού, αλλά και στην καλύτερη προστασία από την πανδημία. Ειδικότερα σύμφωνα με τα στατιστικά χρήσης του συστήματος από την έναρξη του μέχρι και τις 30/6/2021:

Για τις 13 θυρίδες εξυπηρέτησης πολιτών που λειτουργούν στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών, το χρονικό διάστημα 7/4/2021 έως 30/6/2021, εκδόθηκαν 8.455 εισιτήρια εξυπηρέτησης από τα οποία εξυπηρετήθηκαν επιτυχώς τα 5.482. Από τα εκδοθέντα εισιτήρια, 788 ακυρώθηκαν λόγω μη προσέλευσης του ενδιαφερόμενου, ενώ 2.100 ακυρώθηκαν από τον πολίτη για δικούς του λόγους.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο μέσος χρόνος αναμονής του πολίτη για να εξυπηρετηθεί είναι τα 11,5 λεπτά, ενώ εντυπωσιακή είναι και η μέση διάρκεια χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη η οποία είναι στα 2 λεπτά.

Επισημαίνεται πως για πρώτη φορά από υπηρεσία της Περιφέρειας, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc,  δόθηκε η δυνατότητα στους πολίτες να εκδίδουν ψηφιακό εισιτήριο απομακρυσμένα με χρήση του κινητού τους τηλεφώνου.

Οι πολίτες δεν απαιτείται πλέον, να προσέλθουν στην Υπηρεσία για την εξασφάλιση σειράς προτεραιότητας, αλλά μπορούν να εκδώσουν το εισιτήριο τους ψηφιακά, από το κινητό τους τηλέφωνο και να το διατηρήσουν εκεί. Με τις ειδοποιήσεις που αποστέλλει το σύστημα, ενημερώνονται τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά τους (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθούν), ώστε να προσέρχονται για να εξυπηρετηθούν χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν σε ουρές.

Σημειώνεται πως υπάρχει πρόβλεψη και για τους πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και δεν έχουν στην κατοχή τους «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο, καθώς υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης έντυπου εισιτηρίου που απαιτεί επίσκεψη στον φυσικό χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ