Bugatti Rimac LCC: To τέλος του W16, η αρχή για την ηλεκτρική Bugatti!

Μετά από τις φήμες ήρθε η επίσημη ανακοίνωση από την Porsche για την συγχώνευση της Bugatti με την Rimac και τους Κροάτες να έχουν τον πρώτο λόγο.

Φαινομενικά το πάντρεμα της Bugatti με την Rimac δείχνει πως η πρώτη έχει τον έλεγχο. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι έτσι αφού το νέο εταιρικό σχήμα μπορεί το 45% να κατέχει η Rimac και το 55% η Porsche, αλλά υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια.

Bugatti Rimac LCC nea etairia 2

Το 24% της Rimac ανήκει στην Porsche, το 12% στο Hyundai Group, το 27% σε διάφορους επενδυτές και το υπόλοιπο 37% στον ιδιοκτήτη Mat Rimac. Ο οποίος θα είναι και ο CEO του νέου σχήματος με την κροατική εταιρία να έχει ουσιαστικά τον πρώτο λόγο. CEO της νέας εταιρίας θα είναι ο Mate Rimac, ενώ ο CEO της Porsche Oliver Blume θα είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου.

Rimac Group Shareholder Structure 1600x914 copy

Χαρακτηριστικό είναι πως από το 2023 η Bugatti μπορεί να κρατήσει τις εγκαταστάσεις της στο Mosheim στην Γαλλία, αλλά τα κεντρικά γραφεί θα βρίσκονται στο Ζάγκρεμπ. Για όσο κατασκευάζεται η Chiron θα ζει και ο W16 κινητήρας, ο οποίος θα καταργηθεί με την παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου hypercar που θα κατασκευάζεται στο Molsheim, αλλά θα έχει το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης της Rimac. Η οποία έχει ήδη παρουσιάσει την Nevera.

Bugatti Rimac LCC nea etairia 1

Ταυτόχρονα, θα υπάρχει και ένα ξεχωριστό τμήμα, η Rimac Technology, που θα λειτουργεί ως ανεξάρτητος προμηθευτής εξαρτημάτων και συστημάτων πρόωσης για άλλους κατασκευαστές ξεκινώντας από την Hyundai που είναι και μέτοχος της Rimac.

Σε δηλώσεις του ο Mate Rimac είπε ότι οι δύο εταιρίες είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός, με την Rimac να είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η Bugatti έχει πίσω της έναν αιώνα μοναδικών αυτοκινήτων στην ιστορία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ