Aνανέωση για τις Mercedes-Benz Coupe και Cabriolet

Μετά την παρουσίαση της νέας Mercedes E Class, η οποία είχε προγραμματιστεί για την αναβληθείσα έκθεση της Γενεύης, αλλά έγινε δύο μήνες διαδικτυακά, ήρθε η ώρα και για τις δίθυρες εκδόσεις να περάσουν και αυτές στην νέα μορφή τους.

Η βασική ιδέα που υπάρχει πίσω από την ανανέωση της κλασικής σεντάν E-Class περνάει και σ’ αυτές τις εκδόσεις, με αρκετές αισθητικές αλλαγές, περισσότερο εξοπλισμό ασφαλίας και πρόσθετες τεχνολογίες, που δημιουργούν ένα τεχνολογικό tour de force στην κατηγορία.

Όπως και στην σεντάν οι πιο σημαντικές αλλαγές στις E-Class Coupe και Cabriolet είναι το ανανεωμένο εμπρός μέρος. Υπάρχουν τα νέα στάνταρ LED φωτιστικά σώματα και η καινούργια γρίλια, ενώ στις συγκεκριμένες εκδόσεις η κλίσης της γραμμής της οροφής δημιουργεί ένα ιδιαίτερα σπορτίφ στοιχείο και στα δύο αμαξώματα. Ιδίως στην έκδοση AMG με τις λεπτομέρειες που ακολουθούν τα σπορ μοντέλα με το σήμα της AMG και τις 19άρες ζάντες.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές πάντως εντοπίζονται στο σαλόνι, όπου εκτός από τα νέα και πιο πολυτελή υλικά υπάρχει ως στάνταρ το πιο πλήρες σύστημα MBUX της εταιρίας, το οποίο διαθέτει δύο οθόνες 12,3 ιντσών η κάθε μία, η πρώτη για τον πίνακα οργάνων και η δεύτερη για το σύστημα infotainment. 

O έλεγχος του τελευταίο γίνεται όχι με περιστροφικό πλέον διακόπτη αλλά με ένα touchpad το οποίο συνδυάζεται με ένα νέο τιμόνι που διαθέτει κουμπιά αφής ενώ υπάρχει και η τελευταία γενιά του συστήματος φωνητικών εντολών “Hey Mercedes”. Σε ότι αφορά τα συστήματα ασφαλείας υπάρχουν σχεδόν τα πάντα είτε ως στάνταρ είτε ως έξτρα εξοπλισμός. 

Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα χρησιμοποιηθούν τα νέα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου των 2 λίτρων που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, με τον diesel των 265 ίππων να είναι ο πιο ισχυρός στον κόσμο. Οι βενζινοκινητήρες θα έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση, με κύκλωμα στα 48V και πρόσθετη παροχή ισχύος και ροπής ανάλογα τον κυβισμό. 

Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση AMG E 53 4MATIC , με τον εξακύλινδρο σε σειρά να διαθέτει και δεύτερο turbo και να αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής που μεταδίδονται στους τέσσερις τροχούς. Σε συνδυασμό με τα 16 kW και τα 250 Nm του EQ Boost και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο, το αυτοκίνητο φθάνει στα 100 km/h από στάση σε 4,4 δευτερόλεπτα για την Coupe και σε 4,6 για την Cabriolet. 

Η είσοδος των δύο αυτοκινήτων στην αγορά αναμένεται να γίνει μέσα στο φθινόπωρο σε τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την πηγή της είδησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ